My Nuffnang

6.01.2012

BARU..BARUU..BARUUUUUU

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

Alhamdulillah syukur pada Allah ade lgi aku kat dunia..hihihi,lame kan x update blog. Aku sbenaqnye malas nak update,tmbah plak internet bukan dihujung jari aku,lagila omak malas nak update blog..hahahahha..

Ok,alhamdulillah,smalam genap umur aku 25 tahun..yeayyyyy!!!! on 31st MAY..hehehe..alhamdulillah,with Allah blessing,dengan rahmat Allah,3 biji kek yang meraikan besday tahun ni, dengan mak ngan abah aku pun datang same kat umah aku kat putrajaya ni..gembiraaaaaaa sangat..rase macam,Ya Allah,ni lah nikmat yang Engkau berikan pd aku, smbut besday mak abah datang, housemate bgi kek + tepung ,officemate bg mkn kek kat muka, and my lovely Yan give me a happy besday Teddy Bear + ex-coursemate merangkap jgk tmn sekapal farahainee bg kek jugk to us hehehe..alhamdulillah, syukur pada Allah. =)




this picture was taken at Red Wok Restaurant at Bangi
me with fara, farah & eleng!!!!

A blessing besday wishes, a blessing besday doa
May Allah bless all of u guys
Love mak,abah,sapik,ain,etty
and all of my freinds..

Insyaallah,i will remember this till the end,and just Allah can repay to u all

With my infinity Love from me,
*AhLina*

Semoga Allah sentiasa permudahkan setiap pekerjaan kita..

No comments: