My Nuffnang

4.25.2014

Dugaan..

Alhamdulillah..lama sangat dah raaenye x update blog..sejak dua menjak ni terasa nak bercerita,nak bersembang,nak luahkan rasa hati,penat letih gembira semua la...
Alhamdulillah..Allah itu Maha mendengar,Allah itu Maha Esa..Dalam hidup aku ni..aku ramai kawan..Alhamdulillah..ak selalu dikelilingi ahli keluarga yang sentiasa mendoakan setiap ahli siang dan malam..Alhamdulillah..Dan aku harus sedar bahawa aku sentiasa ad Allah Yang Mencipta tempat utk aku luahkan segalagalanya tanpa.memikirkan ape2..because Allah Maha Mengetahui..

Semenjak arwah nenek(mok) pergi meninggalkan kami bermacam2 dugaan yang datang..mungkin inilah ujian Allah..Dia mahu kita mengingatiNya dan mahu menguji dan  meningkatkan keimanan kita mungkin...

Semoga Allah swt sentiasa melimpahkan rahmatNya pada.kami.semua..amin...

No comments: