My Nuffnang

3.22.2010

** Alhamdulillah **

Alhamdullillah..Syukur pada Allah s.w.t,
Kerana hari ini saya masih lagi dapt melihat dunia,alam yang menenangkan..
Semoga Kehidupan yang baik dapat diteruskan pada hari ini..



Kepada akak kafe yang baik hati,
Terima kasih kerana membuatkan saya milo ais tabur..hehhee
itulah rezeki dipagi hari...Saye Gembira..Time Kacih..


Masuk hari ini,entah hari keberapa supervisor ku x msuk di opis..huhu
Hari ini juga hari pra-pendaftaran subjek bagi semester hadapan, semester ke 7 tahun ke 4..
waaah..kejap saje sudah maw masuk tahun ke 4 ku di UTM,Skudai...Daftar secara online saja..=)
Alhamdulillah,semuanya baik2 belaka,
dan semoga akan terus baik dan grad sesame ngan kengkawan..
Kalau tidak ade aral melintang insyaallah bulan 4 thun depan daku akn grad..
waah gtu..
nak kerja ape???
saye pun xtaw...huhu,
mintak2 senang dapt kerja kan..insyaallah..


hari ini saya tidak mempunyai mood utk bekerja...
Hari2 pun saya x dek mood utk bekerja..
Kenape ek?Kenape saya x de mood?
Huhu,saya pun tidak taw mengapa..
mungkin saya terlalu rindukan rumah dikampung..
Dan juga insan2 yang ade kat kg..
huhuu..
How hard to live..HuHu
Tapi x mengapa..Kerana saya akan balik juga satu hari nnti..
sedang dalm perancangan..Jeng Jeng Jeng



No comments: